Tonhalas-cukkinis rakott szélesmetélt

A NoCarb Noodle jóvoltából részt vehetek az új tésztájuk tesztelésében. Erre ma sor is került, íme az első véleményem. A tésztáról itt olvashattok, illetve rendelhetitek meg.

Rögtön a csomag kibontása után az első - nagyon kellemes - élmény volt, hogy abszolút nincs illata. A régi tésztának kibontása után volt egy jellegzetes, nem is túl kellemes illata vagy szaga, kinek mi jutott róla az eszébe, de azt hiszem, ez tény. Szóval az új tésztából ez hiányzik és ez már önmagában jó kiindulás volt.

A kóstolást követően sem éreztem csalódást. Szerintem a réginek a tipikus szag mellett egy jellemző (mellék)íze is volt, na most ez is eltűnt. Újabb piros pont érte. És a legjobb, amit a végére hagytam: az állaga is élvezhető és emészthető, ugyanis az eredeti tészta nagymértékű rágósságának csak a töredéke került át az újításba.

Szóval összegezve: piros csillagot adok a tésztának. :)

Egy rakottasfélét sütöttem a szélesmetéltből, ennek hozzávalói:

1 csomag NoCarb CH 13 szélesmetélt
pár csepp citromlé
1 doboz tonhalkonzerv (saját lében)
10-15 dkg cukkini vagy patiszon
só, őrölt bors
2 dl kókusztej
1 tojás

A tésztát lemostam, a citromlével serpenyőben kicsit megpirítottam, zsiradék nélkül. A tonhalhoz reszeltem a cukkinit, a tejet turmixoltam a tojással, ízesítettem. A tésztát összeforgattam a halas zöldséggel, szilikonos tepsibe borítottam, majd ráöntöttem a masszát.

180 fokra előmelegített sütőben 35 percig alsó-felső álláson sült, majd további 10 percre felső grillre kapcsoltam.




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések