Pizzás kiflik ch csökkentve

A kiindulási alap Szafi alábbi receptje volt, amin a szénhidrát-és kalóriaérték további csökkentése céljából kicsit variáltam, kísérleti jelleggel. De mivel az eredmény szerintem vállalható, így megosztom veletek, hátha valakinek fontos lenne a további ch csökkentés. :)



Pizzás kiflik ch csökkentve

Hozzávalók 8 darabhoz:
2 tojás
2 tojás fehérje
20 g almaecet (ezt használtam)
150 gramm víz
50 gramm Cocomas krém
5-7 gramm só
10 dkg Szafi Reform kenyér -és péksütemény lisztkeverék
5 dkg Szafi Reform rostkeverék ch csökkentéshez (régi nevén ch csökkentő liszt)

Az elkészítés módja megegyezik az eredeti receptben szereplővel, a töltelék szintén (csak én kihagytam belőle a tojás sárgáját), a kifliket pedig nullkalóriás olajspray-vel fújtam l kenés helyett.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/   




A teljes adag tápanyagtartalma:
- 704 kalória
- 29 gramm fehérje
- 50 gramm ch
- 34 gramm zsír

1 darab:
- 88 kalória
- 3,6 gramm fehérje
- 6,25 gramm ch
- 4,25 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések