Sütőtökös tejespite

Annyira finom, hogy meg tudtam volna enni egyhuzamban az egész tepsivel. Bár nem volt méretes tepsi, szóval...:D


Sütőtökös tejespite

Hozzávalók egy kisebb tepsihez:
15 dkg sült sütőtökpüré
300 gramm kókusztej (nálam most 270 gramm vízből és 30 gramm Cocomasból készült)
1 ek Szafi Reform négyszeres erejű édesítő 
csipet só
3 tojás
1 rúd vanília kikapart belseje (vagy 1-2 tk aroma)
2 dkg olvasztott kókuszolaj (ezt használtam)
5 dkg Szafi Reform palacsinta lisztkeverék
1,5 dkg Szafi Reform rostliszt ch csökkentéshez (régi nevén ch csökkentő liszt)

A már kihűlt sütőtökpürét homogénre turmixoljuk a kókusztejjel. Egy másik tálban alaposan, kézi habverővel kikeverjük a 3 tojás sárgáját az édesítővel, a vaníliával, a folyékony olajjal, ehhez adjuk a kétféle lisztet, majd ebbe beledolgozzuk a sütőtökös masszát.Végig kézi habverővel dolgozunk.

A tojásfehérjéket a csipet sóval kemény habbá verjük. Ugyancsak a habverővel, de óvatosan, beleforgatjuk a habot a tökös masszába, nem baj, ha kicsit habcsomós marad.

A sütőt előmelegítjük 175 fokra, a krémet szilikonos tepsibe öntjük és ezen a hőmérsékleten, 55-60 perc alatt készre sütjük. Nekem az utolsó 5-10 percre le kellett takarnom a tetejét fóliával, mert elég sötétnek ítéltem meg és féltem, esetleg megég. Erre figyeljetek.

Teljesen kihűtjük és utána fogyasztjuk.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/




A teljes adag tápanyagtartalma (9 szép nagy kockára vágtam):
- 705 kalória
- 24 gramm fehérje
- 45 gramm ch
- 47 gramm zsír


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések