Narancsos-karobos keksz

Mennyi finom, vékonyabbra lapítva ropogós, magát nagyon etető kekszeket fundáltam ki a Szafi Free és Reform lisztek kombinálásával kisétkezésre. Mérsékelt zsírtartalmú, picit magasabb ch tartalom mellett, de majd lentebb látjátok a paramétereit, szerintem még az én diétámba is belefér, nem csak a tömegnövelésre szoruló családtagjaiméba. :)



Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre
kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/



Narancsos-karobos keksz

Hozzávalók (nekem 19 darab lett):
3 dkg kókuszolaj (ezt használtam)
1 tojás
1 tojás sárgája
csipet só
1 narancs leve (70 gramm volt)  és húsa
1-2 tk szárított narancshéj
15 gramm frissen facsart citromlé
10 dkg eritrit (ezt használtam)
8 dkg Szafi Free karobos piskóta és muffin lisztkeverék
4,5 dkg Szafi Reform zsírtalanított mandulaliszt
4,5 dkg Szafi Reform manióka liszt

Két külön tálban elkeverjük a nedves és száraz alkotókat, majd vegyítjük őket.

Enyhén nedves kézzel diónyi gombócokat formázunk a masszából, laposra nyomkodjuk őket, a közepükbe egy szem egész mandulát helyezünk.

190 fokos előmelegített sütőben kb. 13-15 perc alatt készülnek el.




19 darab esetén 1 darab tápértéke:
- 59 kalória
- 2 gramm fehérje
- 8 gramm ch
- 2 gramm zsír

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések