Linzer

Már nyersen is fenséges volt a tésztája, a kész linzer pedig minden várakozást felülmúlt. :)

Linzer 

Hozzávalók 24 darabhoz:
9 dkg kókuszolaj (ezt használtam)
csipet só
5-6 dkg eritrit (ezt használtam)
1 tk vanília
1 tk citromlé
1 csapott mk szódabikarbóna
2 tojás sárgája
100 gramm kókusztej (vagy más növényi tej) (ezt használtam)
5 dkg darált mandula (vagy dió)
5 dkg édesburgonya liszt (ezt használtam)
3 dkg zsírtalanított kókuszliszt (ezt használtam)
3 dkg manióka liszt (ezt használtam)

A folyékony olajjal elkeverjük a tejet, tojássárgát, vaníliát, citromlevet, míg egy másik edényben az összes száraz hozzávalót. A kettőt összegyúrjuk. Fél-1 órán át pihentetjük.

Alaposan alálisztezett felületen nyújtjuk és kiszaggatjuk.



190 fokos előmelegített sütőben 7-8 perc alatt sültek ki. Vigyázzatok, pillanatok alatt szénné tudnak égni...

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések