Sajttal töltött pizzagolyók

Ez annyira, de annyira finom, hogy azt nem lehet elmondani. Régóta készülök már valami hasonló elkövetésére, ma jutottam el a kivitelezésig. A tésztához #szafireform galuska és péksütemény liszteket használtam, szerintem kifogástalan végeredménye lett, de gyanítom, hogy csak a kenyérliszt is alkalmas hozzá.

Jelen formájában nem tejmentes, a benne lévő sajt miatt, de ez áthidalható azoknak, akik nem ehetnek tejterméket sem.

Lehet egy kellemes családi vacsora belőle, de partik, bulik tökéletes kiegészítője, tesztelni is fogom mielőbb. :)

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/



Sajttal töltött pizzagolyók

Hozzávalók:
1 tojás
1 tojás fehérje
30 gramm almaecet (ezt használtam)
150 gramm víz
4-5 gramm só
1-2 tk pizza, vagy olaszos, vagy barbecue fűszerkeverék
nagy marék (2-3 dkg) bébispenót
10 dkg Szafi Reform galuska lisztkeverék 
5 dkg Szafi Reform kenyér-és péksütemény lisztkeverék

tölteléknek diétába illő sajt

A sajt kivételével külön elkeverjük a száraz és folyékony alkotókat, a spenótot aprítva tesszük bele, majd a kettőt összeöntjük és tésztát gyúrunk belőle. Elég pár percet pihentetni.

Enyhén bambuszrostlisztes felületen kb. fél cm vastagságúra nyújtjuk, tetszőleges méretű korongokat szaggatunk belőle, arra figyelve, hogy annyi darabszámú legyen, ami lazán, de kitölti a választott formánkat. Én 22 cm átmérőjű piteformába pakolgattam a golyókat.

A sajtot kockázzuk és mindegyik korong közepére helyezünk egyet. Alaposan összenyomogatva golyót formázunk belőlük.


A formát kiolajozzuk és elhelyezzük benne a gombócokat.

A sütőt 180 fokra előmelegítjük és 40 percig sütjük. Ezt követően kivesszük és lekenjük pizzaszósszal, majd visszatoljuk kb. 8-10 percre. Tovább ne, mert megég. :)

Pizzaszószba mártogatva fogyasztjuk. :)





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések