Vegyes erdei gyümölcskrémes csokitorta

Igazából nem találtam neki  - egyelőre - találó, kifejező és rövid nevet, szóval akinek van, az küldheti az ötleteket. :) A torta viszont nagyon finom és voltaképpen rém gyors és egyszerű.

Az ételeimhez a hozzávalókat remek áron vásárolhatod meg Szafinál, az alábbi linkre kattintva:

http://www.dietas-termekek-webshop.hu/

Erdei vegyes gyümölcskrémes csokitorta

Hozzávalók egy normál tortaformához:
Tésztához:
5 tojás
csipet só
2 csapott ek négyszeres erejű édesítő (ezt használtam)
2 púpos ek (kb. 3 dkg) zsírszegény kakaópor (ezt használtam)
2 púpos ek (kb. 3 dkg)zsírtalanított kókuszliszt (ezt használtam)
2 púpos ek (kb. 3 dkg) édesburgonya liszt (vagy más keményítő alapú liszt) (ezt használtam)

Gyümölcsös töltelékhez:
1 kg fagyasztott vegyes erdei gyümölcs (vagy más gyümölcs)
kb. 1-2 ek négyszeres erejű édesítő (ezt használtam)
35-40 gramm zselatin

Csokibevonathoz:
4,5 dkg kakaópor
30-40 gramm víz
ha szükséges, 1 ek bambuszrostliszt
1 tk kókuszolaj
(vagy 10 dkg paleo csoki olvasztva)

A tésztához a tojásokat kettéválasztjuk, a fehérjét a sóval robotgéppel kemény habbá verjük, majd hozzáadjuk az édesítőt, azzal kicsit tovább verjük. Beleadagoljuk a tojások sárgáját, végül a kakaót és liszteket, óvatosan beleforgatjuk, hogy minél kevésbé törjük össze a habot.

190 fokos előmelegített sütőben kb. 15-20 perc alatt megsütjük. Kiborítjuk, kihűtjük, majd kettévágjuk.

A krémhez a gyümölcsöt  az édesítővel és a zselatinnal összeturmixoljuk.

A csokibevonathoz szintén kikeverjük a hozzávalókat.

Az egyik tortalapot kapcsos tortaformába helyezzük, rákenjük a töltelék 3/4-ét, majd kicsit dermesztjük. Ráhelyezzük a másik tésztát, a maradék gyümölccsel befedjük, végül kis idő múlva (mikor már dermedt a tetején a gyümölcs), a tortaforma keretét leszedve a torta tetejét és oldalát bevonjuk a csokival.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések